Takuu ja tuki

Takuu

Takuuasioissa pyydämme aina ensin olemaan meihin yhteydessä (yhteystiedot).

Tuotteille myönnämme alkuperäisen valmistajan takuun, joka on ilmoitettu tuotekohtaisissa tiedoissa. Takuu ei ole voimassa, mikäli tuotteesta selkeästi ilmenee normaalista poikkeavaa käyttöä (esim. fyysinen rikkoutuminen).

Varaamme oikeuden suorittaa riittävän määrän vianselvitystä ennen tuotteen lähettämistä takuuhuoltoon. Tällä pyrimme selvittämään mahdollisimman hyvin, onko kyseessä takuun alainen vika, jolloin kustannusvastuu on selvä. Takuun ulkopuolisesta vianselvityksestä ja huollosta veloitamme 50eur/tunti, kaikesta työstä ja liittyvästä työmäärästä sovimme kuitenkin aina etukäteen.

TeraStore ei ole vastuussa mahdollisista välillisistä vahingoista, välittömien vahinkojen kohdalla korvausmäärä rajoittuu myydyn tuotteen hintaan. Missään tilanteessa TeraStore ei ole vastuussa tiedon menettämisestä aiheutuvista välillisistä tai välittömistä vahingoista, kaikista tiedoista tulee aina olla toimivat varmuuskopiot ja näiden järjestäminen on asiakkaan vastuulla.

Tuki

Ongelmatilanteissa suosittelemme ottamaan meihin yhteyttä (yhteystiedot) aina, jos olet epävarma ongelman aiheuttajasta tai jos et saa tarvitsemaasi tukea muista lähteistä. Pyrimme vastaamaan kaikkiin tukipyyntöihin arkipäivinä vuorokauden sisällä.